Type to search

Poznaj namiot handlowy – idealny na kiermasze, pikniki i inne eventy

Firma

Bez względu na to, jaki rodzaj biznesu prowadzisz – jeśli wychodzisz do klienta ze swoim produktem, powinieneś zaopatrzyć się w namiot handlowy. Jest to bardzo uniwersalny sprzęt do wygrodzenia przestrzeni na swoją działalność czy chociażby ochronę przed deszczem lub promieniami słonecznymi.

Do czego wykorzystać namiot handlowy?

Namiot handlowy występuje w bardzo wielu rozmiarach. Dzięki wybraniu najodpowiedniejszego dla nas, możemy taki namiot rozstawić na wolnym powietrzu, np. przy sprzedaży na targowiskach. Jeśli kupimy lekki namiot, z delikatnego materiału, możemy z niego korzystać w dużych halach na różnych eventach i akcjach promocyjnych. A co w sytuacji, gdy potrzebujemy jeszcze większej powierzchni? Wystarczy połączyć ze sobą dwa namioty lub więcej!

Warto zwrócić uwagę na stabilną konstrukcję i możliwość przymocowania namiotu do podłoża. Zabezpieczamy się w ten sposób od złożenia się namiotu i zniszczenia stanowiska w razie dużych podmuchów wiatru.

Przy rozkładaniu namiotu możemy zdecydować, ile ścian zamontować. Możemy zostawić odsłoniętą tylko przednią ścianę, gdzie będziemy mieć dostęp do klienta. Równie dobrze mamy możliwość rozstawienia samego zadaszenia na stelażu i wykorzystać namiot handlowy jako wiatę w strefie gastronomicznej na stoliki i siedziska.

Dlaczego namiot a nie hala?

To zależy od środków przeznaczonych na ten cel oraz naszych rzeczywistych potrzeb. Jeśli nie dysponujemy dużymi pieniędzmi – łatwiej kupić nam będzie namiot handlowy. Inwestycja w halę sprzedażową to bardzo duży wydatek. Drugim aspektem jest mobilność. Halę rozstawimy w jednym miejscu, potrzebujemy ustawienia dużej konstrukcji, która będzie stać aż do decyzji o złożeniu. Namiot jest prostszy w montażu i możemy go równie szybko przestawić w dowolne miejsce. Więc, jeśli nie potrzebujemy zadaszenia bardzo dużej powierzchni, lepiej wybrać namiot.

Wykorzystanie namiotu handlowego

Namiot tego typu nie musi służyć na tylko do handlu i sprzedaży na bazarkach czy targowiskach. W takim namiocie możemy składować i magazynować różne towary, prowadzić gastronomię na piknikach i festynach, świadczyć różnego rodzaju usługi, prowadzić stanowisko z grami i zabawami dla dzieci. Dodatkowo mamy możliwość zorganizowania wystaw, szkoleń czy warsztatów. Najważniejszą cechą namiotów handlowych jest ich uniwersalność i wszechstronne zastosowanie. Drugą z nich jest mobilność. Takie zabezpieczenie powierzchni można bardzo szybko zdemontować czy przestawić w dowolne miejsce. Po trzecie namioty tego typu są wykonane z wytrzymałych materiałów, dlatego zarówno konstrukcja stelaży, jak i sam materiał wierzchni stanowią solidną podstawę i zabezpieczenie od warunków atmosferycznych.

Wśród najważniejszych zalet namiotów handlowych można wymienić:

  • niską cenę kupna,
  • lekką i prostą w montażu konstrukcja,
  • solidność wykonania,
  • możliwość montażu w każdym miejscu,
  • brak konieczności uzyskania pozwolenia na budowę,
  • odporność na działanie różnych warunków atmosferycznych,
  • zakonserwowany materiał wierzchni,
  • szeroką gamę zastosowań.

Jak widać, namiot handlowy jest idealnym rozwiązaniem dla osób prowadzących swoją działalność gospodarczą. Pod takim namiotem przygotujemy poczęstunek dla swoich klientów, a także przedstawimy ofertę naszej firmy. Jeśli chcemy dodatkowo promować swoją firmę, możemy kupić namiot promocyjny, na którym znajdzie się logo i nazwa naszej działalności.

źródło: Dascompany.com – namioty wystawowe

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *